Eerlijke voor- en nadelen van They Ask, You Answer voor digitale sales en marketing
They Ask, You Answer klinkt geweldig – in theorie. Maar zit er een addertje onder het gras? Als je dit artikel leest, dan ga ik van een paar dingen uit: Je bent over het algemeen bekend met de filosofie van They Ask, You Answer. Misschien heb je het boek gelezen of heeft een collega je […]
Is They Ask, You Answer ook voor B2B bedrijven?
Jazeker! En met een complex koopproces en meerdere beslissers is het beantwoorden van vragen van klanten belangrijker dan ooit. Als je bekend bent met de filosofie van They Ask, You Answer, is de kans groot dat je het verhaal hebt gehoord over het in moeilijkheden verkerende zwembadbedrijf River Pools and Spas van Marcus Sheridan. (Niet? […]
De 4 meest voorkomende misverstanden over de implementatie van They Ask, You Answer
In tegenstelling tot wat velen denken, is They Ask, You Answer weliswaar eenvoudig, maar zeker niet gemakkelijk. Deze 4 veel voorkomende misverstanden over het raamwerk zetten je mogelijk op het verkeerde been. Als je dat “Aha”-moment hebt gehad na het lezen van They Ask, You Answer, en je bent erg enthousiast om met het programma […]
Inbound marketing versus They Ask, You Answer, wat is het verschil?
Bij FLYNQ maken we gebruik van een compleet nieuwe bedrijfsfilosofie die is overgewaaid uit Amerika en nog onbekend is in Nederland. Dus uiteraard ben jij, net zoals vele anderen, nieuwsgierig naar hoe het eigenlijk verschilt van andere bekende sales en marketingstrategieën. Omdat They Ask, You Answer zoveel overeenkomsten heeft met inbound marketing is het logisch […]
Wat is They Ask, You Answer?
Regelmatig krijg ik deze vraag. Als eerste gecertificeerde coach van deze methodiek en auteur van de Nederlandse editie van het boek vertel ik je er alles over. They Ask, You Answer is een methodiek en bedrijfsfilosofie met één obsessie: “Welke vragen leven er bij mijn ideale potentiële klant (ICP)?” Met een vast programma van 10 duidelijke concepten, zien […]
Positioneren: wat en waarom
Focus is belangrijk in een organisatie. Als het duidelijk is waar jullie heen gaan, dan kan de hele organisatie zich inzetten om dat te bereiken. Een beslissing die genomen moet worden is het bepalen wat de reputatie van de organisatie in de markt moet zijn. Met andere woorden, welke positie neem je in als bedrijf. Dan ga […]
Wat is het verschil tussen branding en marketing?
Dat ze met elkaar te maken hebben is duidelijk, maar wat is nou het verschil tussen branding en marketing? En wat verbind deze twee begrippen? Die vraag krijgen we vaak bij FLYNQ. Tijd om hier eens wat licht op te werpen. Voordat ik een aantal voorbeelden geef om het verschil tussen marketing en branding jou […]
B2B sales met video: persoonlijk en onderscheidend; inclusief interview met Pim van der Linden van Enrise
Het valt het niet mee om contact te maken met prospects. Niet relevante mailtjes gaan linea recta ongelezen de prullenbak in en de telefoon wordt alleen opgenomen als het nummer bekend is. Je potentiële klanten zijn moe van alle calls en de hele dag turen op het scherm. Het B2B sales proces vereist daarom een […]
Het ultieme raamwerk voor een succesvolle B2B marketing en communicatiecampagne
Wanneer je een kei bent in het overbrengen van een boodschap ligt de wereld aan je voeten. Jammer genoeg beseffen weinig mensen dat een ijzersterke communicatie in een B2B marketing campagne een goede planning vergt. Als je dit niet doet blijft de boodschap vaag en verwarrend en wordt deze uiteindelijk genegeerd. Planning van je B2B […]
Infographic waarom video een gamechanger is in B2B sales
Klik op de infographic hieronder voor de PDF en zo kan je ook de links aanklikken.