Hoe selecteer ik de beste They Ask You Answer coach voor mij?

Hoe selecteer ik de beste They Ask You Answer coach voor mij?

Je wilt aan de slag met They Ask You Answer (TAYA) en je bent ook zover dat je onderzoekt om dat met een coach te doen. Topsporters en topondernemers werken ook met een coach. Waarom zou je dat met deze belangrijke bedrijfsfilosofie niet doen? Zeker als het betekent dat je de autoriteit van je sector […]

Wat kost een merkstrategie programma?

Je wil je merk versterken. Vaak is dat omdat je concurrentie er steeds vaker met die geweldige (potentiële) klant vandoor gaat. Of omdat je internationaal wilt uitbreiden. Misschien past je huidige positionering of naam niet meer bij de ambities van je bedrijf. Of je wilt nieuwe producten/diensten lanceren. Het kan ook zijn dat je meerdere […]

Wat is assignment selling? Versnel je salesproces met slimme content

Een van de nadelen van contentmarketing is dat het lang kan duren voordat je resultaat ziet. Je schrijft een relevant artikel, zet het online en moet vaak weken (soms zelfs maanden) wachten voordat het in zoekmachines scoort en wordt gevonden door gekwalificeerde kopers. Als je snel resultaat wilt halen uit je content, kan dit ontmoedigend […]

Wat kost een They Ask You Answer ‘Oneindige Klantenstroom’ programma?

Overweeg je om met They Ask You Answer (TAYA) te beginnen? Dan brandt de vraag: wat gaat deze investering mij brengen en waarmee moet ik rekening houden? Als eerste gecertificeerde coach in Nederland en auteur van de Nederlandse editie van het boek – beantwoord ik jouw vraag: wat kost dit programma dat een oneindige klantenstroom […]

Online marketing uitbesteden of zelf doen? Wat is het beste voor mijn bedrijf?

Het kiezen tussen een in-house marketingteam en uitbesteden aan een extern onlinemarketingbureau is een belangrijke beslissing. Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. Met een in-house team heb je meer controle over je marketingstrategie, kun je sneller handelen en de unieke toon van je merk behouden. Maar deze keuze brengt ook organisatorische uitdagingen en […]

Online verkopen in B2B: de ultieme gids

In deze steeds veranderende en onzekere tijd is het cruciaal om voorbereid te zijn op elke uitdaging die op je pad komt. Als ondernemer of salesmanager ben jij de spil van het bedrijf en sta je in de frontlinie. Jij weet als geen ander dat de prestaties van je verkoper(s) een graadmeter zijn voor het […]

Zelfselectie-tools: onmisbaar voor een klantvriendelijke koopervaring – inclusief voorbeelden

In de huidige digitale wereld waar kopers hun eigen aankoopproces beheren, zijn zelfselectie-tools onmisbaar voor bedrijven die streven naar een klantvriendelijke koopervaring. Ook B2B-kopers verwachten een intuïtieve, klantgerichte ervaring, vergelijkbaar met wat ze als consument ervaren in B2C. Daarom is zelfselectie niet alleen in de B2C een krachtig instrument voor bedrijven om aan deze verwachtingen […]

7 content marketing tips voor B2B leadgeneratie in een concurrerende markt

De concurrentie in online contentmarketing is hevig en prospects zijn sceptischer dan ooit. Hier lees je de 7 content marketing tips voor leadgeneratie in B2B, en hoe je ondanks moordende concurrentie naar de top kunt stijgen. Heel eerlijk, contentmarketing is niets nieuws. De meeste bedrijven, vooral B2B-marketeers, weten dat ze moeten bloggen, e-mailmarketen, aanwezig zijn […]