Word dè autoriteit van jouw markt
80% van de koopreis gebeurt nu online. Geef jij antwoord op de vragen van je kopers, of laat je dat over aan je concurrent?

✅ Beter gekwalificeerde leads
✅ Stel je klant centraal
✅ Nooit meer afhankelijk van dure bureaus
Wat houdt jouw succes nu nog tegen?
Ben jij ook gefrustreerd met de magere resultaten van je sales- en marketinginspanningen en hebben jullie moeite met het meten ervan?
Ben jij het zat dat je sales te veel tijd kwijt zijn met prospects die niet bij jullie passen, koude acquisitie en het binnenhalen van klanten?
Je bent niet alleen. De ouderwetse sales en marketing methodieken werken niet meer in de digitale wereld van vandaag en morgen.
We zien dat de oorzaak ligt bij één of meer van deze 8 obstakels:
1. Onvoldoende samenwerking tussen sales en marketing
- Lange verkoopcycli
- Geen gezamenlijke doelen
- Omzetverlies door tijdverspilling met ongeschikte klanten
2. Een website die tegen je werkt
- Geen duidelijke call-to-actions
- Veel tijd en geld ingezet in hoe het eruit ziet
- Een boodschap die niet aansluit bij prospects
3. De content sluit niet aan en je hebt geen idee waarom
- Je stuurt e-mails naar prospects maar er komt geen respons op
- Je publiceert blog artikelen maar niemand neemt contact met je op
- Je bent actief op sociale media, maar niemand wordt erdoor geïnspireerd
4. De resultaten van het salesteam blijven achter
- Je bent veel tijd kwijt aan slecht passende in plaats van relevante prospects
- De leads die binnenkomen sluiten niet voldoende aan bij wat je te bieden hebt
- Er wordt veel tijd verspilt aan het uitsturen van koude e-mails die weinig opleveren
5. Marketing sluit onvoldoende aan bij die klanten die we zoeken
- Je hebt een marketingmedewerker die te veel andere petten op heeft
- De medewerkers van de marketingafdeling praten (bijna) nooit met sales
- Je hebt geen marketingmedewerker en je weet niet waar je moet beginnen
6. Geen CRM-systeem en een single source of truth voor je prospects en klanten
- De data in je systeem is verouderd en sales werkt er niet dagelijks in
- Je hebt onvoldoende inzicht in wat er allemaal op je website gebeurt
- Je hebt geen idee welke content goed presteert en waar je de meeste ROI uithaalt
7. Er wordt nog weinig met video gedaan in je sales en marketing
- Je hebt video geprobeerd met weinig resultaat
- Je salesteam maakt geen gebruik van hyper gepersonaliseerde video’s
- Je weet niet hoe je video met succes kunt inzetten voor sales en marketing
8. Dure externe bureaus
- Je externe bureaus praten niet of nauwelijks met je salesprofessional(s)
- De externe bureaus begrijpen jouw verkoop, producten en diensten onvoldoende
- Je werkt met één of meerdere sales en marketingbureaus en de resultaten zijn niet (meer) wat je ervan verwacht
Zo helpen wij jou, met digitale sales en marketing mastery
Transformeer jouw bedrijf naar een klantgerichte organisatie waar management, sales en marketing nauw samenwerken aan één doel.
Verkort je salescycli en verkoop meer met minder inspanning.
Haal die klanten binnen die echt bij jou passen.
En dat allemaal zonder afhankelijk te zijn van dure externe bureaus.
They Ask You Answer Mastery Kickstarter
Met een quick-scan inzicht in jouw huidige digitale sales en marketing landschap. Waar blink je uit? Waar liggen nog kansen? Met deze kickstarter kan je de eerste 90 dagen met succes van start.
Digital inbound sales: groeien door obsessief vragen van klanten te beantwoorden
Met klantgerichte content prospects naar jullie toe trekken. Dat is wat je wilt. Stoor niet, maar wordt gevonden. Groeien met meer bezoekers, betere bezoekers, betere conversie en effectieve demandgeneration en leadgeneratie. Check het hier…
Digital outbound sales: groeien met een onderscheidend salesproces
Door middel van video op een innovatieve, persoonlijke en opvallende manier jouw prospects en klanten door jullie salesproces halen. Het kan zonder ingewikkelde techniek of gedoe. Meer succes met minder moeite. Lees meer…
Waarom met mij werken?
Danielle Navas-Brandt is de auteur van de Nederlandse editie van het boek: They Ask, You Answer. Inclusief drie cases van Nederlandse bodem.
Ze heeft een intensieve opleiding van meer dan 1 jaar gevolgd met Marcus Sheridan, grondlegger van They Ask, You Answer, en zijn team.
Danielle heeft al meerdere bedrijven in Nederland geholpen en geïnspireerd met deze nieuwe methodiek.
Dit raamwerk biedt ons de juiste handvatten om onderscheidend te zijn in de markt en zo efficiënt mogelijk te worden in onze sales- en marketingprocessen.
Een onlinemarketing-benadering die uitgaat van hoe openheid, eigen kracht en de vraag van je klant tot succes kan leiden inspireert en vraagt om meer!
They Ask, You Answer heeft me nog meer doen inzien dat het bij contentcreatie draait om het bieden van echte toegevoegde waarde. Door twijfels weg te nemen help je klanten en prospects daadwerkelijk bij hun aankoopproces.
Zij gingen je voor
