B2B marketingstrategie
Van doelen tot en met uitvoering.
Kennismaking
Marketing strategie begint met een goede kennismaking. We verdiepen ons in de organisatie, bedrijfsdoelen en huidige marketing activiteiten. De spelers in de markt, de klanten en stakeholders.
Hebben we al een merkstrategie met de organisatie achter de rug? Dan is deze fase kort en bondig en gaan we snel aan de slag.


Marketing plan
We kijken naar de doelen van de organisatie waar we met het marketingplan aan bij gaan dragen. Vervolgens bespreken we de successen en leermomenten uit het verleden. Aan de hand van buyer persona’s in combinatie met de buyer’s journey maken we een marketingplan. De verschillende fases uit de buyer’s journey koppelen we aan de middelen en kanalen die het beste passen. De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon.
Uitvoering
De uitvoering van het marketingplan kan compleet worden uitbesteed aan flynq. We nemen alles uit handen en gaan aan de slag. Zelf een marketingafdeling die (deels) de uitvoering gaat doen? Samen maken we een plan voor wie wat doet en gaan we beginnen. Meer informatie vind je ook op de pagina contentmarketing. En met onze leadgeneratie abonnementen zie je een aantal voorbeelden. We maken deze op maat voor jullie. Handen uit de mouwen en laat die leads maar komen!


Gratis B2B leadgeneratie advies met mij? Meld je hier aan!
Meer leads via de website, meer naamsbekendheid en meer klanten met minder moeite. Dat is wat elke B2B directie, marketing en sales wil. Meld je via deze link aan en we gaan een half uur in gesprek. We behandelen jullie meest prangende vraagstuk.