Win vertrouwen met eerlijke content
Neem afscheid van dure marketingbureaus en neem het heft in eigen handen. Ontdek hoe je onderscheidende content maakt die continu nieuwe klanten oplevert. Met deze aanpak ben je binnen 1,5 jaar een autoriteit in je markt.
Explosie aantal bezoekers
Dankzij de implementatie van de They Ask, You Answer contentstrategie, zagen we een ongekende groei van onze websitebezoekers – van 0 naar bijna 10.000 in slechts 5 maanden. Dit bewijst de kracht van doelgerichte en klantvragen-gedreven content in het aantrekken van relevant verkeer en het stimuleren van onze online zichtbaarheid.”
Veel korter salesproces
Door het inzetten van salesgedreven content wisten we het salesproces spectaculair te versnellen: van 6 maanden naar slechts 6 weken. Dit laat duidelijk zien hoe effectieve content direct bijdraagt aan een efficiënter verkooptraject.
Laat je content het werk doen
Bekende salestechnieken leveren steeds minder op. En adverteren wordt met de dag duurder. Maar goede content werkt 24/7 voor jouw organisatie. Het is een salesprofessional die nooit slaapt en er is wanneer jouw klant het nodig heeft. Goede content geeft antwoord, inspireert, wekt vertrouwen én draagt bij aan de uitstraling van je organisatie. Zo verover je een plek in het hoofd en hart van je ideale klant, en geef je een enorme boost aan je resultaten.
De beste content ontwikkel je zélf
Investeer in je team, niet in een duur marketingbureau. Ik train je team om zelf baanbrekende content te ontwikkelen. Jullie ontdekken waarover die content gaat, hoe je webteksten, blogs en video’s effectief inzet en welke tools je hierbij nodig hebt. Zo hebben jullie alles in huis om je organisatie continu te laten groeien.
Wat mijn contentstrategie jullie oplevert
Beter zichtbaar
Door antwoord te geven op de vragen van je klanten scoor je beter in zoekmachines en AI tools.
24/7 bereikbaar
De wil om zelf te beslissen wordt alleen maar groter. Goede content verkoopt jouw organisatie nog voor het eerste contact.
Meer klanten
Je bereikt meer mensen én ze zeggen sneller ja omdat ze je organisatie vertrouwen.
Betere klanten
Door open en eerlijk te zijn schrik je niet-ideale klanten af en trek je ideale klanten aan die jou veel opleveren.
Makkelijker verkopen
Je salesteam hoeft minder moeite te doen omdat een prospect al grotendeels overtuigd is van jullie aanbod.
Minder klachten
Jullie klant weet precies wat de voor- en nadelen zijn van jullie product. Kleine kans dat er alsnog iets tegenvalt.
Plan eenvoudig een online kennismaking
Deze organisaties gingen je voor
Al tientallen organisaties trainde ik om baanbrekende content te ontwikkelen waarmee ze het vertrouwen van hun klant winnen en de autoriteit in hun markt worden.
De strategie voor content die converteert
De contentstrategie waar ik jullie deelgenoot van maak is gebaseerd op They Ask, You Answer. Wereldwijd hét meest bewezen sales- en marketingframework als het op online marktleiderschap aankomt.
Grondlegger Marcus Sheridan voorkwam in 2008 het faillissement van zijn bedrijf door op zijn website open en eerlijk antwoord te geven op de vragen van zijn doelgroep. De resultaten van zijn bedrijf explodeerden en hij werd online marktleider. Marcus schreef er een boek over en inmiddels passen honderden bedrijven deze methodiek succesvol toe in hun bedrijf.
Tarieven
Content Mastery Professional
Bedrijven > 30 medewerkers
Leg binnen 6 maanden de strategie om met je sales- en marketingteam de online markt te veroveren
2.995*per maand
Wat het oplevert
- Word de autoriteit in jouw markt
- Haal alle kennis ín huis (en stop met het inhuren van bureaus)
- Kom op de shortlist van je ideale klant
Inclusief
- 6 maanden begeleiding door contentmarketingexpert en TAYA gecertificeerde coach Danielle
- Kick-off met concurrentie-analyse
- Kwartaalplanning en doelstellingen sessie incl. KPI’s
- They Ask You Answer officiële scorekaart
- Inzetten van custom ChatGPT’s om sneller resultaten te boeken
- Direct toepasbare playbooks en templates
- Een training- en coaching schema op maat met daarin:
- 2 x contenttraining/maand
- 2x contentcoaching/maand
- 2 x salestraining/maand
- 2x salescoaching/maand
- 8 coachsessies met MT
- 12 revenue meetings
- 2 x kwartaalevaluatie & doelstellingen sessies
- 8 gesigneerde exemplaren van They Ask, You Answer
Content Mastery Scale-up
Bedrijven >10 <30 medewerkers
Ga 6 maanden effectief aan de slag met contentmarketing en ontwikkel de skills om online marktleider te worden
1995*per maand
Wat het oplevert
- Glashelder inzicht in je product markt combinaties
- Een ijzersterk contentplan
- Meer verkopen met hetzelfde team
Inclusief
- 6 maanden begeleiding door contentmarketingexpert en TAYA gecertificeerde coach Danielle
- Kick-off met concurrentie-analyse (live)
- Kwartaalplanning en doelstellingen sessie incl. KPI’s
- They Ask You Answer officiële scorekaart
- Tweewekelijkse revenue team meetings
- Wekelijkse online training & coaching
- 2x kwartaalevaluatie en doelstellingen sessies
- Direct toepasbare templates
- Inzetten van custom ChatGPT’s om sneller resultaten te boeken
- 5 gesigneerde exemplaren van They Ask, You Answer
Content Mastery Starter
Bedrijven < 10 medewerkers
Ga 6 maanden effectief aan de slag met contentmarketing en ontwikkel de skills om je online fundament te leggen
1495*per maand
Wat het oplevert
- Glashelder inzicht in je doelgroep
- Een ijzersterk sales- en contentplan
- Met een klein team de markt veroveren
Inclusief
- 6 maanden begeleiding door contentmarketingexpert en TAYA gecertificeerde coach Danielle
- Kick-off met concurrentie-analyse en kwartaalplan (online)
- Wekelijks online training & coaching
- Kwartaalevaluatie en 2x 90-dagenplannen
- Direct toepasbare templates
- Inzetten van custom ChatGPT’s om sneller resultaten te boeken
- 3 gesigneerde exemplaren van They Ask, You Answer
Danielle en They Ask, You Answer
They Ask, You Answer (TAYA) is de gids voor marketing- en salesteams die online willen groeien door de autoriteit te worden in hun branche. Het combineert inbound- en contentmarketing met salesstrategie.
TAYA coach en auteur
Ik werd door Marcus opgeleid tot eerste TAYA-coach in de Benelux. In 2023 bracht ik een Nederlandse versie van deze bestseller op de markt, inclusief voorbeelden van eigen bodem. Zo kun je in je eigen taal kennismaken met deze uiterst effectieve methode.
Of ontvang gratis een gesigneerd exemplaar als je kiest voor mijn programma
Samenwerken?
Als contentstrateeg en -consultant ben ik er speciaal voor bedrijven die:
- willen groeien door de autoriteit in hun markt te worden
- ervan overtuigd zijn dat je de beste content zelf ontwikkelt
- het lef hebben om hun eigen stem te laten horen en te stoppen met anderen napraten
Klinkt dat als jullie organisatie? Plan dan een vrijblijvende afspraak in. De eerste stap op weg naar converterende content waarmee je het vertrouwen wint van je doelgroep.
Binnen 1 minuut geregeld
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder mijn antwoord op veelgestelde vragen over contentmarketing en They Ask, You Answer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op voor een persoonlijk antwoord.
Goede content zorgt ervoor dat je beter zichtbaar bent, in contact komt met je ideale klant én vertrouwen wint. Hoe sneller je de content inzet in je salesproces hoe sneller je resultaat ziet. Dat kan al binnen de eerste 3 maanden. Ik deel een quote van Wencke Ester Lorber met je, zij is CCO van Great Place to Work: “Toen ons salesteam assignment selling ging toepassen, en structureel content deelden, werd de duur van ons salesproces van ongeveer 6 maanden steeds vaker teruggebracht naar slechts 6 weken.”
De basis is het beantwoorden van klantvragen op een open, heldere en transparante manier. Dat betekent dat je denkt vanuit je klant. Geen verkooppraatje, maar een eerlijk verhaal. Of het nu gaat over je prijzen, de nadelen van je product of de beste manier om het te gebruiken. Je gaat zelfs zo ver dat je je potentiële klanten over de hele sector informeert. Die openheid zorgt voor vertrouwen, waardoor klanten bij jou gaan kopen. Een goed geïnformeerde prospect heeft vertrouwen en waar vertrouwen is, is geen angst. Je prospect gaat gerustgesteld over tot een aankoop. Lees meer over They Ask, You Answer >.
Je hoeft geen fan te zijn van het boek om met mij aan de slag te gaan. Je hoeft het zelfs niet te hebben gelezen. Het is wel handig natuurlijk. Hoe ik werk, vindt zijn oorsprong in deze filosofie. Als jullie niet geloven in open en eerlijke contentmarketing, dan kunnen jullie beter een ander zoeken.
Ik leer jullie om zelf aan de slag te gaan met contentmarketing. Dat doe ik met trainingen, workshops en 1-op-1 sessies. Voor je hele team, of juist specifiek voor het management of je sales- en/of marketingteam. Ik informeer, inspireer en adviseer. We spreken samen af hoeveel bijeenkomsten er nodig zijn. Ook ontvang je van mij handige templates (playbooks) en gidsen om mee aan de slag te gaan.
Dat bepalen we samen. Het is bijvoorbeeld afhankelijk van wat jullie precies willen en hoe intensief jullie ermee aan de slag gaan. We houden een scorekaart bij die we elk kwartaal samen invullen. Als jullie 80 van de 100 punten hebben behaald dan mogen jullie jezelf Content Masters noemen. Je kunt onze samenwerking dan stoppen of op een lager pitje voortzetten. Veel organisaties vinden het namelijk fijn om nog een ‘stok achter de deur’ te hebben zodat ze zichzelf blijven verbeteren.
Ik ga voor volledige tevredenheid. Ben je niet tevreden? Vertel het me, dan kunnen we daar iets aan doen. Ook staat het je vrij om het programma eerder te stoppen.
Dat ligt aan jouw branche en aan hoe actief je aan de slag gaat met contentmarketing. Het is mogelijk om binnen 1,5 jaar de autoriteit te worden in je branche. Hoe sneller de content wordt ingezet voor sales, hoe sneller je resultaat ziet.
De ervaring leert dat onderstaand tijdschema realistisch is voor bedrijven die contentmarketing serieus oppakken met de hulp van een coach:
Maand 1-3: start met het publiceren van content en betrek het verkoopteam erbij.
Maand 2-5: zoekers en zoekmachines krijgen door dat je bestaat.
Maand 3-6: yes… nu krijg je gekwalificeerde verkoopkansen.
Maand 4-18: start met het generen van verkoop en omzet via content.
Maand 18-36: de sneeuwbal rolt de berg af; het gaat steeds gemakkelijker.
Lees meer over hoelang het duurt voordat contentmarketing resultaat oplevert >.
Absoluut. Vaak is er sprake van een complex koopproces en zijn er meerdere beslissers. Het is belangrijk om vragen van alle prospects binnen de DMU (decision making unit) te beantwoorden.
B2B kopers zoeken steeds vaker online naar informatie voordat ze contact opnemen met iemand van jouw organisatie. Volgens onderzoek van Gartner & McKinsey kan dit wel 80% van de koopreis omvatten. Lees meer over TAYA voor B2B bedrijven >.
De voordelen zijn groot, dat las je al eerder op deze pagina. Er zijn ook nadelen. Het vraagt veel inzet van jouw team. En als je nog geen marketingmedewerker hebt gaan we die samen werven. Om grootse successen te behalen is veel commitment nodig. Vanuit het management en vanuit je sales- en marketingcollega’s. Sommige collega’s zijn hier misschien niet toe bereid. Met een inspiratiesessie kunnen we collega’s aan boord krijgen. Maar willen ze echt niet? Dan zijn ze misschien in een andere rol beter op hun plaats. Zo kun je met enthousiaste en betrokken collega’s samen de kar trekken. Lees meer over de voor- en nadelen van TAYA >
Plan direct jouw gratis consult
Op zoek naar een contentstrategie die écht resultaat oplevert? Vertel me wat jullie doelen zijn en ik vertel je eerlijk óf en hóe ik je organisatie hierbij kan helpen. Plan jouw 30-minuten consult hier direct in mijn agenda.