BHAG: word waanzinnig aantrekkelijk – hoe je wint van je concurrentie met een harig en brutaal ideaal.
- De meest complete BHAG gids
- Leer hoe je met een brutaal ideaal de markt verovert
- Waarom jouw korte termijn doelen je niet helpen met het aantrekkelijk maken van jouw bedrijf
- Ontdek diverse voorbeelden van hoe anderen de BHAG inzetten voor succes
- Hoe je jouw medewerkers betrekt bij het proces inclusief praktische oefening voor jouw BHAG
Download hier het e-book waarin je leert wat een BHAG precies is, hoe je deze ontwikkelt en ontdek inspirerende voorbeelden.

Met Danielle’s merkstrategie aanpak hebben we onze onderscheidende identiteit en merkwaarden vastgelegd en herijkt. Sindsdien zijn we met ons familie bedrijf in een flow geraakt en groeien we per jaar meer dan 30%.
Danielle heeft mijn internationale sales team geholpen met zich onderscheidend te positioneren in hun sales proces. In een markt met veel concurrentie krijgen wij zo meer aandacht en sales gesprekken bij de juiste prospects.
Na een selectie proces zijn we aan de slag gegaan met Danielle voor de rebranding van ons FinTech bedrijf (Piramide Groep). Met energieke workshops en duidelijke merkstrategische richtlijnen, heeft Danielle onze nieuwe naam Idella bedacht. De perfecte uitdrukking van onze onderscheidende identiteit in één naam.
We hadden de ambitie om internationaal te groeien met ons tech merk iWRITER. Danielle’s internationale ervaring gaf de doorslag om met haar aan de slag te gaan. Het gevolg van onze merkstrategie was de strategische overname van Templafy en zo de verdere uitbreiding van ons bedrijf.

Danielle Navas-Brandt is oprichter en eigenaar van FLYNQ B.V. Met een internationale achtergrond en een MBA van Boston University heeft Danielle al meer dan 15 jaar ervaring met branding, merkstrategie, marketing en sales bij B2B IT en Tech bedrijven.
Ze helpt haar klanten met:
- merkstrategie (incl. BHAG)
- inbound marketing & automation met HubSpot CRM
- sales enablement
